BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, July 29, 2009

This Is My Flesh Bloodaaaa....

Well this is my 2nd sista...the one and only....hmmm akak ku yang comel and girang ni name nye panjang skit...tapi mesra nye panggil Kak Pah ajer...Akak ku memang tinggi lampai sampai cousin Masya panggil dier Model....Perghhh...Bangganye...Kami ni lebih kurang jer cuma Masya x cukup inci and terlebih lebar tu jer...Apa lagik yer...emm dier suka durian me??i hate it...huhu..

xdelah meluat sangat just kureng tu jer...hubby pun sama...hmmm apa lagi yer...our karektor of cos totally different maa...but we love each other EOD....hehe.. :)Ni laa gambo akak ku yang cute yg lg 1 nanti nak kidnap gmbr dia.......

I present you My Sista-------------------------------------------------
amacam sama x macam muka Masya..hehe macam lain jer..keke...

0 comments: